nelly3

fredag 26. november 2010

Vinteren er her!

God kveld i stuen, alle sammen!

Nå har jeg tatt turen hjem til Halden igjen for litt jobbing. Var en liten tur på jobb idag, deretter innom og trente turnjenter igjen! Har jo egentlig sluttet som RG-trener etter at seniorpartiet ble lagt med, med denne gangen har jeg altså vært innom rekruttene en tur! Kjempe morsomt å se hvor flinke de er blitt og for en fin juleoppvisning de øver inn! :) Har savnet treningene veldig, og enda det ikke er de samme jentene, er det forsatt hyggelig å følge med på de yngre gruppene. Dere vet, når man først har begynt med noe, er det vanskelig å gi helt slipp på det :)


Ellers har jeg hatt en veldig koselig kveld hjemme hos mamma og Frida. Har tatt det helt med ro, med god mat, godis og tv-titting:) Har akkurat kommet inn fra en liten kveldstur med Frida nå også, men fy søren hvor kaldt det er ute! Enda jeg syntes jeg hadde pakket meg godt inn, kjente jeg det svi skikkelig i kinnene etterhvert! Men jeg skal ikke klage altså, elsker når vinteren virkelig setter inn! Skulle bare ønske det kunne komme masse snø ute i tillegg, for da er liksom vinteren komplett  :)

Nå er det straks nattan for meg, siden jeg skal opp på jobb imorgen! Håper dere har hatt en fin fredagskveld, også ønsker jeg dere en riktig god helg videre! Vi blogges utover!  E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar