nelly3

torsdag 4. november 2010

Halloween-partej!

Got the "Look"

En død, ekkel nerd! ;D

Nerd og Einstein

Hipp Hurra for Anna!

Bursdagsbarnet / Minni Mus <3

Peace & Love

The pirat and the witch



Parykk-gjengen!

Pent par!

Kjærestepar <3         


Her kommer endel bilder fra gårsdagen! Hadde det kjempe koselig på vors, før vi dro på samfunnet etterhvert og danset løs! Utrolig gøy å få danset skikkelig igjen, enda heksekjolen gjorde det en smule vanskelig å løfte armene ;D Mange bra kostymer ute å gikk igår også, ett par stykk på samfunnet som jeg nesten ikke turte se på! Skulle ønske jeg hadde tatt bilde så dere kunne sett hvor ekle de var!

Etter en skikkelig sovemorgen skal jeg ordne litt frokost nå, før det vanker geo-innlevering som skal gjøres! Men så fort den er ferdig, skal jeg komme meg ut i det fine høstværet ute å gå meg en lang lang tur! :)
Ha en fin torsdag alle sammen, så blogges vi mer utover dagen! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar