nelly3

fredag 5. november 2010

God Morgen!

Nå har jeg akkurat stått opp og sitter foran tvèn med en god kopp te. Slapper av på sofaen med kjæresten, før vi snart spise frokost.
Det kommer vel ikke som noe sjokk, men det er selvfølgelig PUKKA-te jeg drikker! Idag er det Harmonise som er i koppen, en søt og fruktig blanding av urter som skal assistere og balansere kvinners helse.


Det er fantastisk fint høstvær ute idag, solen skinner og temperaturen er god, og jeg kjenner at dette virker inn på kroppen! Kroppen er full av energi og humøret er på topp, deilig! Kan jo hende det har litt med at det endelig er helg, og ikke minst at jeg gleder meg sykt til å dra til Tunisia imorgen! :) Skal snart begynne å pakke nå, og kjenner det skal bli morsomt å ta frem solkremer og sommerklærne igjen! :)

Ha en finfin fredag alle sammen! Så blogges vi utover dagen! Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar