nelly3

mandag 15. november 2010

Taxfree


Dette fikk bli med meg hjem fra taxfree-butikken på Gardemoen, sammen med en fullstappet kvote!  D&G- the one, er en av de beste parfymene jeg vet om! Har ikke hatt den på et år nå, så blir ekstra stas å ta den i bruk igjen :) Clinique sin body lotion er også en favoritt, veldig god for tørr hud, samtidig som den trekker seg inn veldig fort, noe jeg synes er viktig! Det værste jeg kan tenke meg er når man smører seg med lotion og man føler seg helt seig og klam, siden det aldri trekker ordentlig inn! Det slipper du definitivt ved denne, samtidig som den allikevel gir massevis av fukt!

Men dere, endelig har jeg fått tak i Chanels negllakk 505!!! Har siklet på denne helt siden den kom ut i butikkene første gang, men den har vært umulig å oppdrive, siden den har vært utsolgt stort sett over hele verden! De hadde kun 1 stk igjen på Gardemoen, så var veldig fornøyd da jeg fikk kapret meg denne! :)

Blogges innom senere med hva jeg har shoppet i Tunisia, men først:
økonomi-innlevering + pakke ut!
    Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar