nelly3

onsdag 24. november 2010

Lanvin 2

 Glemte helt å fortelle dere hva som popper ned i postkassen min en av de neste dagene!
Men det er disse to kjolene som snart kommer til meg! <3
Idag har jeg vært hos tannlegen igjen, og etter det ble det en liten shoppingrunde sammen med kjæresten.
Var innom H&M på Oslo City og jeg ble virkelig overrasket over hvor mye av kolleksjonen som faktisk var igjen, samtidig som det var veldig godt utvalg i størrelser. 
Jeg fikk sjansen til å prøve begge kjolene, men det visste seg dessverre at den hvite kjolen ble altfor stor i M, og det var kun denne størrelsen igjen både på nett og i butikken. 
Så den blir nok en retur for min del, men jeg er uansett superfornøyd med den rosa kjolen! Den var bare helt fantastisk fin! Fant den gule kjolen i riktig størrelse idag også, men valgte til slutt den rosa istedet! Kan jo ikke ta helt av å kjøpe begge heller, er jo tross alt ganske dyre! ;)



Men uansett, til dere som fortviler over at ting er utsolgt på nett! Ta dere en tur til nærmeste H&M butikk som fører Lanvin, for det er overraskende mye lekkert igjen! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar