nelly3

tirsdag 23. november 2010

Treningsverk!

Nå har jeg akkurat rukket å komme meg hjem fra trening og slenge meg i dusjen, før Grey`s begynte! Er en evighet siden sist jeg trent, så nå verker det helt forferdelig i både armer og bein! Gruer meg til imorgen, for da er det sikkert 10 ganger værre! ;D men litt deilig er det jo også, kjenner hvertfall at man har trent skikkelig!


Nå blir det ordentlig tv-kos her resten av kvelden! Cookies og potetgull i godt følge av Grey`s Anatomy og Medium. Godt jeg har trent, så kan jeg fråtse i meg ekstra mye med god samvittighet ;)

Og dere, jeg fikk faktisk sikret meg to plagg fra Lanvin idag! Veldig fornøyd, enda jeg egentlig helst ønsket meg et tredje plagg også! ;)  Kan dere gjette hvilke plagg som snart popper ned i postkassen min?
Stikker innom og viser dere etterpå, so stay tuned! ;)  Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar