nelly3

mandag 29. november 2010

Left behind in the cold!

Heisann!

Nå har vi byttet ut vår lille leilighet med et stort hus for 2 ukers tid fremover! Skal nemlig passe huset til tante og onkel, mens de og barna dro avsted til Thailand idag! Enda jeg kom hjem fra varmere strøk for under 14-dager siden, så føler jeg meg temmelig snurt når de setter nesa mot sol og 30 grader, og etterlater oss her hjemme, mens gradestokken ser ut til å snart nå bunnen utenfor!

Tja, hvor vi skal sove inatt er fortsatt også uklart, siden disse små rakkerne har lagt beslag på dobbeltsengen! 

Neida, skal kose oss vi altså! Endelig får jeg masse tid sammen med hestene igjen! Det skal bli så koselig å tusle ut i stallen om morgenen og bare kose og dulle med de, slik jeg gjorde før <3 Vanker nok et par rideturer utover uka også, så lenge det ikke blir så mye kaldere enn hva det er nå. Og ja, tror det eller ei, men jeg har en super flink kjæreste som gjerne blir med ut på ridetur! Makan altså!;)

Ha en god natt folkens, så blogges vi utover morgendagen! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar