nelly3

mandag 15. november 2010

Sweet about me!




Dagens Outfit: Jakke fra H&M, veske fra Accessories, strikket hals fra Cubus, hansker kjøpt second hand, støvletter fra Vagabond, strømper fra Odd Molly, tunika fra Chill Norway, ullstrømper fra Topeco og øredobber fra Gina T.

Idag har jeg som dere ser en "søt" dag, når det gjelder hva jeg har lyst til å ta på meg! Og hva passer da bedre enn plagg fra Odd Molly og Chill Norway, som er supersøtt?

Jeg og kjæresten har akkurat vært ute å handlet inn for uken, så nå vanker det deilig, hjemmelagd tacogryte! Gleder meg :) Deretter må jeg prøve å få ryddet litt i leiligheten her, for den ser for øyeblikket  ut som om den er blitt bombet! Klær, sko og ting overalt, så trengs en liten opprydning nå! Trenger sårt å få gjort litt skolearbeid idag også, siden jeg ligger ganske så langt etter :/ Men vil prøve å få presset inn en liten treningstime også, så får se hva jeg rekker! Klokken er jo allerede snart 6, så skjønner at det muligens blir litt snaut med tid til alt! Menmen, da gjelder det å være så effektiv som mulig, så får jeg se hvor langt jeg kommer! ;)  Ha en finfin mandagskveld alle sammen, så blogges vi kanskje utover kvelden! :) Love E <3

3 kommentarer: