nelly3

fredag 5. november 2010

Hasta la Vista!

God kveld i stuen, folkens!

Nå har jeg kost meg med god mat og en skikkelig slækk fredag! Har stort sett tilbrakt mesteparten av ettermiddagen og kvelden foran tvèn, med unntak av litt pakking i ny og ne. Nå er akkurat x-faktor ferdig, og jeg må si jeg elsker å høre Atle synge! For en sykt rå stemme den gutten har, utrolig kult! Men holder nok både han og Mo som favoritter i år, for klarer ikke helt bestemme meg for hvem som er best!;D
Hva synes dere om x-faktor i år? Og hvem er din favoritt?





Nå har jeg endelig dratt igjen glidlåsen på bagen, som er pakket og klar for avreise imorgen! Er så herlig å ta frem sommertøyet igjen, at jeg gjerne skulle hatt med meg alt sammen! Men den gang ei, har nok måttet velge ut favorittene+  litt ekstra selvfølgelig som får være med på tur! Ble brått ganske mye tilslutt allikevel, enda jeg har prøvd å velge "fornuftig"! Men dere vet, " den passer jo til alt, også MÅ jeg jo bare ha med den, og den, og den!"...ja, også videre;) Men må skryte litt av kjæresten da, som har vært enestående til å hjelpe meg i valgets kvaler av en rekke antrekk i løpet av dagen;D


Men kjære dere, jeg ønsker dere en riktig fin helg videre og en flott ny uke! Jeg sier takk for meg for en uke frem i tid nå, men så er jeg tilbake igjen fortere enn dere aner;) Lover å ta masse bilder og kose meg litt ekstra for deres skyld! ;) Love E <3

1 kommentar: