nelly3

mandag 1. november 2010

Working Girl!

Hei alle sammen!

Har vært superdårlig på å blogge den siste uken, men har jobbet så mye at jeg rett og slett ikke har rekkt med stort annet enn det! Men nå er jeg tilbake i Drøbak igjen, og da har jeg roet meg ned et par hakk i allefall, så skal prøve å få blogget litt mer! ;)

Har hatt en koselig helg med bla. bryllupsmiddag til mitt kjære søskenbarn, Christine og hennes kjære, feiring av Fredrik sin bursdag, kaffe-kos med Charlotte og Ida og familiebesøk. Har endel bilder fra vårt lille kaffemøte på søndagen, men klarer ikke å finne overføringskabelen til kameraet mitt =/ Hmm.. hakke peil på hvor jeg har lagt den egentlig, men er litt redd for at den har blitt igjen i Halden! Men skal pakke ut av bagen her nå snart, så da får jeg se om jeg kan finne den! Hvis ikke blir det dårlig med bilder på bloggen denne uken ;)   Men her kommer hvertfall lørdagens jobbantrekk:




Work Outfit: Bukser -og hals fra Object, strikket genser fra YaYa, sko fra H&M.

Vi blogges mer utover dagen folkens! Love E <3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar