nelly3

fredag 7. mai 2010

Blå??


Hei igjen!!

Nå har jeg kost meg masse ikveld, og tatt meg helt skolefri! Har litt dårlig samvittighet for akkurat det der, men allikevel, det er jo helg for F...! Har blitt mye tv og pc-spill idag, utrolig deilig, kan ikke huske sist jeg hadde en slik dag! Kjæresten har fått meg dilla på CS, så har vært en bitteliten gamer idag kan man si! Hehe... men hvis sant skal sies, så har jeg veldig lite talent!;D

Var en liten tur på senteret idag, og da gikk jeg til innkjøp av litt småfresche saker!;) 


Satser på at volumpudderet fra Define og shine-spray fra Nivea skal få håret mitt til å stråle igjen! Er veldig spent på om det volumpudderet faktisk funker, siden håret mitt er så tykt og tungt, men krysser fingrene!;)

Eller har jeg faktisk lakket neglene mine blå ikveld! Tror du jeg er blitt gal nå? Det trodde jammen meg jeg når jeg holdt på også, men ble faktisk ganske så kult! ;) Har ryddet litt i negllakkene mine også, og bestemt meg for hvilke som får være med meg videre, og hvilke som ender sin ferd her! Overraskende stort flerttall av negllakkene mine er fra H&M, og til info fikk alle disse bli med videre!;) De er billig, fresche og sitter godt på, så er veldig fornøyd med de!:)


Her ser dere resultatet av mine nymalte negler i blåbærfarge!;D

Men nå skal jeg hoppe i seng alt, for imorgen er det opp tidlig for å dra på fysikkurs! Skal si det frister! =/ Heldigvis ferdig kl. 15, så da blir det litt lørdagskos sammen med kjæreste! Ha en flott dag imorgen allesammen, så blogges vi!! Stor nattaklem fra meg <3





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar