nelly3

tirsdag 4. mai 2010

Vår- og Sommertrender


I dag tenkte jeg at jeg skulle lage et innlegg om vår-og sommertrender med det jeg allerede har i skapet. Det er sikkert ikke bare meg som bruker litt for mye penger på klær i måneden;-P I går ble jeg spurt om hvor mye penger jeg trodde at jeg hadde brukt på klær de siste årene, og da jeg begynte å tenke etter så er det egentlig litt skammelig!
Så her kommer litt tips og inspirasjon til hvordan du kan se trendy ut i sommer, og kanskje du har antrekk i skapet som følger sommerens trender også!

  • Det første antrekket er basert på millitær og safari trenden. Med en jordfarget haremsbukse, en kakhifarget genser, et etnisk smykke og et par brune ankelboots er trenden komplett! Bukse og genser er fra GinaT, smykke fra Lindex og ankelboots fra DinSko.
  • Det andre antrekket er basert på pudderfarge/dusefarger-trenden. Her har jeg brukt et Høytlivsskjørt i lysegrått, en lysegrå topp med sløyfe og et par pudderfargede ballerinas. Skjørt kommer fra H&M, toppen er vintage og skoene kommer fra DinSko.
  • Det tredje antrekket er et klassikt antrekk som alltid er på moten. Et par herre-inspirerte dressbukser, en hvit silkebluse, en Chanel-inspirert jakke og et par lyselilla sko for å bryte litt, skaper et klassikt antrekk med en twist.
  • Det fjerde antrekket er basert på den tidløse Trenchcoaten. Her brukes den sammen med en høytlivsshorts, en stripete genser, et stort smykke og lilla sko. Trenchcoat fra Voice of Europe, topp fra Vila, shorts fra Zoul, smykke fra H&M og sko fra DinSko.
  • Det siste antrekket er basert på blomster/mønstertrenden. Fin til hverdags med ballerinas, og til fest kan du rocke den opp med en herre-inspiert vest og gladiatorpumps. Kjole fra H&M, vest fra Gestuz og heels fra NellyShoes.
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar