nelly3

onsdag 12. mai 2010

PUGG!!

Heisann bloggen!!


Nå har jeg akkuratt tråkket inn gjennom dørene her på skolen, og venter på at min lesekamerat skal dukke opp! Eksamen nærmer seg med stormskritt og jeg har min første allerede om 2 dager! Men allikevel er ikke motivasjonen så bra som den burde vært! Første eksamen er nemlig i dataprogramering, og jeg kan ikke tenke med noe mer kjedelig å lese på!!  Dessuten er ikke akkurat data det jeg interesserer meg mest for, eller noe jeg skjønner så veldig mye av for den slags skyld! Heldigivs skal det visst veldig mye til før de stryker folk, så satser på at det gjelder også i år!;D

Idag er det helt nydelig vær ute, skikkelig sommerfeeling!! Skulle gjerne brukt dagen ute i det fine været istede, men tenker at hvis jeg jobber litt effektivt idag, så kan jeg heller dra hjem litt tidligere idag;) Men får vel begynne så smått her kanskje, så blogger jeg nok innom senere også! Er virkelig nødt til å ha litt avbrekk mellom lesinga!


Ha en flott dag så lenge, så snakkes vi senere!! Kos dere masse i det fine været, og til dere som sitter inne å leser på eksamen, jeg føler med dere;) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar