nelly3

tirsdag 25. mai 2010

Klar for ferie!

Heisann!!

Beklager for dårlig blogging i det siste, men har vært en tur på hytta på Hvaler, og der hadde jeg ikke noe nett dessverre! Men skal jeg være helt ærlig,så var det  ganske deilig med helt fri fra alt! Har kun kost med i solen, med bittelitt eksamenslesing! Burde vel ærlig talt vært litt mer effektiv enn hva jeg har vært de siste dagene, men får trå til skikkelig imorgen! Har nemlig vært barnevakt sammen med kjæresten siden mandag, så da blir det ikke tid til så mye lekser. Men satser på at jeg kommer meg sånn nogenlunde igjennom eksamen, uansett så  er det hvertfall ferie fra fredag! Herlig Herlig tanke!! Gleder meg så syyyykt til å få sommerferie, veldig etterlenktet nå føler jeg!! Så på lørdag blir det ut for å feire litt ;)

Ellers har jeg vært på koselig tur i byen med Ida idag! Lenge siden sist nå, så det var veldig deilig å få pratet litt! Mye som samler seg opp, og mye som skal ut på en gang, så ble sittende på bryggerhuset en god stund, før vi ruslet litt rundt! Tror egentlig ingen av oss fikk med seg så mye av det vi så på i butikken, siden skravla gikk i ett;)

Her kommer hvertfall dagens outfit. Litt dårlig bilder siden kameraet er dødt når det gjelder strøm, så fikk duge med mobilen idag! ( Forresten, blir visst ingen bilder idag allikevel, siden pcen nekter å samarbeide!!!)

Uansett, ha en strålende kveld videre, for nå hopper jeg straks i seng her! Snakkes:) Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar