nelly3

mandag 3. mai 2010

Mandagskos!



Hei og Hopp!!

Nå er jeg tilbake i Drøbak igjen, og vel hjemme fra skolen! Skal straks kaste meg over stabelen med lekser, men tenke meg en tur innom her for å hilse på først ;) Håper dere har hatt en fin helg og kost dere masse! Det var jo så deilig vær i helgen, så fikk gått en lang tur med Ida på søndagen! Så da gikk som vanlig praten i et og vi var nesten like andpustne som hundene da vi var fremme! Har alltid masse og snakke om med Ida, også er det jo så koselig =) Og vet dere hva... jeg og Ida har en ganske stor hemmlighet som vi snart skal si dere.. Men dere må nok vente enda litt til!;)



Ikveld er det duket for "taco-party" med gjengen her inne i Ås! Vel, party er det val kanskje ikke, men dere har vel sikkert fått med dere fra tidligere at vi er en gjeng som er veldig glad i taco! Kaller oss selv bare for "Nachoes-gjengen", så det skulle vel si sitt;)  Mmmm...gleder meg skikkelig, lenge siden sist nå! Eneste vi mangler er Delen og Emil, men siden de koser seg i Malta, så syns jeg egentlig ikke spesielt synd på de ;)



Ha en flotters kveld videre alle sammen, så blogger jeg innom med dagens outfit senere!!;) Love <3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar