nelly3

fredag 7. mai 2010

I disse forkjølelses tider....

Jada, nå har jeg ligget rett ut siden igår med forkjølelse! Så nå camper jeg under dyna resten av dagen!Syns veldig synd på meg selv akkurat nå!;D Fikk kommet meg på skolen for å ha siste fysikkprøve idag da hvertfall! Så nå er jeg ferdig med alle prøver og forelesninger dette året! Deilig!! Bare eksamen igjen nå! Så da gjelder det vel bare å lese hele helga og neste uke for å redde seg så godt som mulig! :) Skal bli så utrolig deilig med sommerferie fra 28 Mai altså! Dog det blir mye jobbing denne sommeren, skal jeg jammen med  ha det masse moro også!:)

Idag tar jeg fredagskvelden alene i Drøbak, siden kjæresten drar hjem for å feire bursdagen  med noen kompiser. Så idag skal jeg bare kose meg med masse godis og tvèn, samt en god natts søvn! Skal nok ta kvelden tidlig idag siden det blir lite søvn om natta, nå som nesa er potte tett!


Men nå skal jeg spille litt pc-spill med kjæresten før han drar! Haha..høres ut som om vi er skikkelig geek`s ;) Ha en fin fin fredag videre folkens, så blogges vi senere! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar