nelly3

mandag 3. mai 2010

OnePiece - Elsket og Hatet

Tenkte at jeg måtte skrive et innlegg om den beryktede "OnePiece" -dressen som herjer nå. Tror at det er svært ulike meninger om denne "Teletubbie"-lignende saken. Min lillesøster har gått til innkjøp av en dress nå, og jeg måtte bare prøve! Fordomsfull som jeg var tredde jeg den på meg, og jeg må med hånda på hjertet si at det er det mest behaglige jeg noen gang har hatt på meg! Men til gjengjeld for behageligheten så ser det jo bokstavlig talt ut som om du ikke rakk å gå på do. Så jeg kan vel konkludere med at denne dressen ikke står øverst på ønskelista mi akkurat! Nora derimot, er stor fornøyd med dressen, så tror at den passer bedre til fjortisalderen;-P

2 kommentarer:

  1. Haha! Tviler ikke på at den er god å gå i, men den ser jo ikke spesielt pen ut! En sånn ting man kanskje kan snike seg rundt i hjemme på kvelden!;)

    SvarSlett
  2. Ja, men aldri ellers! Veldig komfertabel og veldig stygg;-P

    SvarSlett