nelly3

lørdag 15. mai 2010

Skole??

God Morgen allesammen!:)

Idag er jeg tidlig oppe å hopper, enda jeg helst skulle kost meg i senga et par timer til! Er stup trøtt her jeg sitter, sliter med å holde hodet oppe;D Men kanskje ikke så rart, med tanke på at jeg prøver å lese litt fysikkher. Har nemlig allerede kommet meg på skolen for å lese og gjøre oppgaver sammen med en veninne! Skjønner dessverre ikke stort av den fysikken her, så da kan det være veldig greit å jobbe sammen med noen som forstår litt mer!!:)




Huff, gruer meg skikkelig til denne eksamen her altså!! =/ Så får bare prøve å få gjort masse idag, så det forhåpentligvis går opp et lite lys for meg!

Men dere får kose dere masse videre idag :) Nyte helgen og roe helt ned! Så blogges vi nok senere idag. Love E<3

2 kommentarer: