nelly3

lørdag 15. mai 2010

Stilbevisst?



Mange motebevisste jenter og fashionistas skaper ofte sin egen stil ved å la seg inspirere av ulike mennesker. Alt fra kjendiser til mennesker på gata kan være en stor inspirasjonskilde til å sette sammen ulike antrekk og å skape seg en særegen stil. Men hva gjør man hvis man liker flere stiler?
Mitt dilemma oppi alt dette er nemlig dette. En dag føler jeg for å ta på meg en blomstrete kjole, mens neste dag vil jeg være svart. Men dette har kanskje noe med dagsformen og humøret å gjøre? Og ikke minst hva du skal gjøre den dagen? For en stil reprensnterer så mye mer en klærne i seg selv. En stil skaper en væremåte eller "attitude".
Men er det greit å ha flere stiler, eller skal man holde seg til en stil? Det er jo ingen tvil om at tiden man bruker foran klesskapet på morningen ville blitt betydelig kortet ned dersom alle klærne matcher, men hva er gøy med det? Det er litt kjedelig å måtte ta på seg blomsterkjolen hvis man er dønn deprimert en dag, eller en sort kjole hvis man føler seg på topp! Derfor tror jeg at det er sunt å ha det litt rotete i klesskapet og at ikke kun en stil er representert. For meg hadde det iallefall vært umulig!

Ut i fra dette tenkte jeg å vise et utsnitt fra noen av mine stiler:

  • Den første stilen er veldig Classy. Dette er nok yndlingsstilen min, og den jeg kjører mest på.
  • Den andre stilen er RockChik. Denne stilen kjører jeg nok mest på vinteren, og hvis jeg føler for å bryte av med noe annet en dag.
  • Den tredje stilen er Casual. Stikkord her er jeans og hvit topp. Passer egentlig hele tiden, og iallefall hvis du ikke vet hva du skal ha på deg en dag, eller bare ikke føler for å pynte deg.
  • Den siste stilen er sukkersøt sommerstil. Perfekt til hagefest, eller hvis du bare vil nyte sola og det faktum at du kan bruke kjole.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar