nelly3

tirsdag 4. mai 2010

WTF!!!

 Hva skjer med at det snør i Mai a?? Våknet opp imorges og fikk nærmest sjokk da jeg tok en titt ut av vinduet!  Det snødde noe forferdelig ute, og det så ikke akkurat ut til å gi seg med det først heller! Var nærmest snøstorm da jeg gikk ut, og innen jeg kom meg fra parkeringsplassen til klasserommet på skolen, så jeg ut som en vandrene snømann! Helt herlig altså, med gjennomvått hår som drypper ned i boka!;D
Må si jeg synes litt synd på russen akkurat nå! Det blir ikke mye grilling og kos for de nå, men hvis det fortsetter slik kan de jo snart ha skirenn!;)

Frem mot inngangen vår. Mye snø!!



En stakkars sommerleke som har sett bedre dager!

Nå er jeg heldigvis tilbake i leiligheten og i varmen! Skal kose meg her endel timer fremover hvertfall, før jeg er nødt til å ta en liten tur til skolen igjen! Slenger ut dagens outfit med det samme! Ha en flott vinterdag videre, så blogges vi mer senere!;) Love E <3

















En litt sær avslutning på dagens outfit;)

Dagens Outfit: Strikkejakke og skjerf fra H&M, tunika fra Cubus,tights fra Gestuz, amrbånd fra Perler og Stas og klokke fra D&G.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar