nelly3

onsdag 12. mai 2010

Eksamen....??

Hei igjen!

Tror jeg skal trekke tilbake det jeg sa om at jeg ikke kom til å være så mye på bloggen pga. eksamen, siden jeg har vel aldri vært her så mye som nå! Tror jeg har et stort behov for å få skrevet ut frustrasjonen min over kjedelig hvor INF120 er!! Skikkelig HAT-fag som jeg vet jeg aldri kommer til å få bruk for! Klarer virkelig ikkke motivere meg for å lese, enda det bare er 1 dag igjen! Ender istedet opp med å lese alt av nettaviser, blogger og sladdreblader;D  Til og med Petville på Facebook har fått bein å gå på igjen! Hehehe;)  Tror jeg har et ikke aldeles så lite problem når det gjelder å lese til eksamen altså! Var det samme ved eksamen til jul ifjor også, rakk å se typ alle sesongene av det Hills i løpet av 3 uker;)



Så hvis noen har noen supre råd når det gjelder SELVDISIPLIN og MOTIVASJON så bør dere virkelig komme med dem NÅ!!!!

I need them!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar