nelly3

onsdag 5. mai 2010

Verdens Beste

 Heisann!

Idag har jeg og kjæresten "feiret" vår et 1,5 års dag <3 Tok en tur på Peppes etter skolen, og koste oss med pizza og dessert! Har akkurat kommet innenfor døra nå, før jeg camper litt i sofaen! Har klart å overspise meg noe sinnsykt,så nå gjør det bare vondt i magen! Men jeg skal ikke klage, maten var rett og slett for god til å la noe ligge igjen på tallerkenen!;D Hehe.. ser ut som vi lider samme skjebne begge to her i sofaen ;)
Det var hvertfall kjempe koselig å gjøre litt ekstra med kjæresten, lenge siden vi har hatt tid til å gått ut for å spise i det siste, så da passet det bra å gjøre det idag! :) Og bare for å ha sagt det, det er ingen klisje, men jeg har virkelig VERDENS BESTE kjæreste! <3

























Nå skal vi kose oss videre med hver våre lekser, før vi starter tv-kvelden! Legger ut noen bilder fra dagen idag, bare sånn at dere kan bli litt frista;) Håper dere har hatt en fin dag til nå, og så får dere kose dere masse videre ikveld! :) Det skal hvertfall jeg <3 Vi bloggges!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar