nelly3

torsdag 22. oktober 2009

Dagens outfit Elise


Heisann!!!

Nå er jeg endelig tilbake fra skolen, og har vært og handlet til middag også. Idag blir det noe enkelt og godt, spagetti med kjøttsaus. Kjempe lenge siden sist jeg spiste det nå, så gleder meg faktisk;)
Ellers skal vi snart ta turen hjemover til Halden, for å være der i helgen! Skal i bursdagfest til en venninne på lørdag, hvor temaet er cowboy;D Så jeg er nødt til å ta en liten research i klesskapet etterpå, for å se om jeg har noe som kan passe;) hehe.. Skal uansett bli veldig koselig å se Ida og Charlotte igjen!<3

Dagens Outfit:







Idag har jeg på meg jakke og skjerf fra H&M, bukse og overdel fra CUBUS,skoletter fra EUROSKO og tilslutt armbånd fra PERLER OG STAS.

Ønsker dere alle en strålende ettermiddag og kveld, så blogges vi nok senere!
Kramis fra Elise<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar