nelly3

torsdag 29. oktober 2009

Smoothie


Sånn! Da har jeg sett ferdig Flash Forward og drukket opp smoothie`n!;)
Vi har faktisk blitt veldig flinke til å bruke smoothie maskinen jeg fikk til bursdagen nå! Og den lille blåbærturen jeg og min kjære hadde i høst har virkelig paid off! Blåbærsmoothie har snart blitt en liten tradisjon på kveldene her, mmmm....

Oppskrift:

2 stk banan
1 kopp blåbær
5 dl vaniljeyoghurt
1 dl druejuice eller melk

Super lett å lage, sunt og smaker forfriskende godt! Kan man ønsker mer?

Men nå sier vi takk for idag, og så er det nattan her! Gleder meg til imorgen, for da er det helg+ besøk av familien, så det blir veldig koselig!:)
Ønsker dere en riktig god natt allesammen, så snakkes vi imorgen!

Nattaklem fra Elise<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar