nelly3

søndag 18. oktober 2009

Søndagsmorgen


God Morgen!

Mulig det er litt seint for noen av dere, men morgenen startet akkurat for meg;) Deilig å sove lenge på søndag, for så å sitte i pysjamas og drikke te, frem til man våkner litt=)
Solen skinner inn av vinduet, og det flott høstvær ute idag! Finner ingen god unnskyldning for å ikke gå ut, så blir nok straks en liten gåtur ut i det fine været og den friske luften:)

Ellers har jeg nå brukt 2 kvelder på rad for å surfe nettet etter en paljettjakker/blazer! Jeg har veldig lyst på en av disse, men skjønner at jeg muligens har ventet litt for lenge med å gå til innkjøp av en! Den hadde passet perfekt til kjole jeg nylig kjøpte, så hvis noen av dere vet om noen nettbutikker som fortsatt har det, så si ifra!:)

Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar