nelly3

onsdag 28. oktober 2009

Endelig hjemme!

Hei og hopp!

Nå har jeg endelig kommet meg hjem fra skolen, deilig! Lager meg en kjapp liten middag, pytt i panne, før det bærer avsted igjen! Samfunnstjenesten kaller, så blir ikke noe mer blogging fra meg idag dessverre!

Det første jeg gjorde da jeg kom inn døra var å skru på radion, og gjett hvilken sang de spilte? Gloria Gaynor med "I will survive";D Den sangen er bare helt utrolig! Samme hvor sliten jeg er, må jeg bare danse og synge med når jeg hører den! Så nå er jeg i supert humør igjen!;) Det å høre på P4 er nesten blitt en selvfølge hver gang jeg er hjemme alene! Det er jo koselig, samtidig som de spiller masse bra musikk!


Håper dere har hatt en knall dag alle sammen!! Kos dere masse videre ikveld, så snakkes vi=)

Love from Elise<3




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar