nelly3

tirsdag 20. oktober 2009

Nattblogg




Hello i luken!

Blir litt sein blogg for min del idag, men bedre sent enn aldri eller hva? Ser uansett at Ida har holdt dere strålende oppdatert idag, så da er det jo ingen fare!=)
Motevisningen gikk veldig bra idag! Kjempe morsomt å få være med på slike ting, og hvem liker ikke å få litt ekstra oppmerksomhet i nye og ne?;) Ellers har jeg selvfølgelig foretatt nok en shopping runde idag, så vet dere grunnen til at jeg går i minus hver måned;D Lover å legge ut bilder av dagens fangst imorgen!
Så som dere sikkert forstår, sitter jeg nå her sprudlende og overivrig etter dagens opplevelser! Denne dagen har vært lang, men jeg er likevel langt ifra å være trøtt akkuratt nå!=)

Det eneste som legger en liten demper på humøret er antall sider ex.phil og matteoppgaver jeg burde ha gjort idag=/ Huff, jeg synes det nærmer seg eksamen med stormskritt allerede jeg! Kan alt ane hvordan eksamensnervene ligger på lur, klare til å samle krefter til å slå meg knock out med et realt bakholdsangrep før eksamen! Men jeg lar meg ikke knekke så lett, skal ta meg selv i nakken de siste dagene denne uken, for å få ting unnagjort!:)

Dagens outfit er ganske enkelt og avslappet, noe som passer perfekt på skolen:)
Bukse fra REPLAY, og en søt øverdel med broderier fra ODD MOLLY.

Men nå sier jeg takk for meg, og ønsker dere alle en riktig god natt videre! Vi blogges imorgen;)
Klem fra Elise<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar