nelly3

fredag 30. oktober 2009

Halloweenfest og Datarock!

Nå har jeg hatt besøk i hele dag av familien! Vi har vært på tur til Drøbak og på cafè, kjempe koselig! Deilig med kakao og gulerotkake;D

Nå skal jeg og min kjære snart på Halloweenfest, samt konsert med DATAROCK! Det blir hyggelig å dra ut med venner og kjæreste, gleder meg! Jeg og en venninne skal være selvmordsbombere/terrorister;D Så nå skal jeg straks male doruller røde, som dynamitt;) Vår andre venninne skal være flyvertinne/fly, så vi tenkte å kapre henne ikveld;D Min kjære har kjøpt seg en fryktelig ekkel maske, som han skal gå med ikveld=/ Synes den er litt for skummel jeg men...

Men nå må jeg begynne å fikse meg her=) Skal prøve å få lagt ut et bilde av oss før vi drar;D

Ha en kos fredag venner! Så snakkes vi!! Love Elise<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar