nelly3

mandag 26. oktober 2009

Hjemme fra forelesning




Hei igjen!

Det ble dessverre ingen forelesninger på meg idag! Er ikke helt i form idag, og tenkte at da kunne jeg like godt være hjemme å jobbe istede! Klarer selvfølgelig ikke bare jobbe hele tiden, så sitter å surfer litt i tillegg! Fant selvfølgelig masse fint på nettet, legger ved et lite utdrag av mine favoritter!
Denne jumpsuiten synes jeg bare var helt fantastisk kul! Moro å se at 80-tallsmotens ikke forsvinner sammen med sommeren! Enda vi er inne i vinterhalvåret, trenger vi ikke slutte å kle oss i farger! Man kan heller bruke mørkere farger på accessoires, som f.eks til denne, en sort pelsjakke, høye hæler og eventuelt et sort belte i livet,ville gjort denne jumpsuiten til en sikker vinner ikke bare om sommeren, men også nå om vinteren!
Sort kjole fra Traffic People, søt med blonder som sitter kjempe fint på! Passer perfekt til julebord eller andre festlige anledninger. Kjolen kan pyntes både opp og ned, og et rødt belte i midjen ville gjort kjolen enda mer spennende!Kjolen kan blant annet kjøpes hos Lykke i Halden eller på Nelly.com.
Den andre kjolen er fra Day Birger et Mikkelsen, og heter "Day tangent dress". Dette er en litt dyrere kjole, men den flotte fargen, samt broderiene på brystet gjør denne kjolen helt spesiell! Synes det er en helt nydelig kjole, som kan brukes hele året!
Jakken er fra Gestuz, og er en rocka, tøff høst- og vinterjakke. Har sett denne i virkeligheten, og da ser den enda bedre ut en på bildet! Kjempe fin og slankende på, med tøffe detaljer som virkelig gjør jakken utrolig kul!


Kanskje noe av dette kunne vært potensielle julegaver? Jeg håper hvertfall at noe av dette havner under juletreet hos meg iår!;)

Ha en kos dag videre!=) Så blogges vi ikveld!
Hejdåå fra Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar