nelly3

onsdag 28. oktober 2009

Onsdagsmorgen

Hei igjen;)

Idag begynte jeg seint på skolen, så jeg passet på å sove lenge idag! Kjempe deilig å våkne av at solen titter inn av vinduet! Enda det er kaldt ute idag, så skinner i hvertfall solen! Og det er jo bra=)
Tiden flyr virkelig om dagen, nå er vi jo alt midtveis i uken! Så heldig som jeg er så skal jeg ha samfunnstjeneste idag, dvs. at jeg skal stå i baren på samfunnet ikveld/natt! Som jeg gleder meg;D Kunne gjerne sluppet unna det altså, men det er visst dessverre endel av det å være medlem!
Nå er jeg akkurat ferdig med matteforelesning , og skal jobbe videre med matte frem til kl 16, da det er pleniumsgjennomgang! Så håper jeg kommer endel videre idag, så jeg får begynt på ukens oppgaver;D

Ønsker Ida masse god bedring! <3>

Vi blogges senere!!
Kram fra Elise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar