nelly3

fredag 23. oktober 2009

Endelig Fredag!!


Hei og Hå!!

Nå er jeg endelig tilbake fra jobb og turntrening, og nå skal det bli herlig med en rolig kveld! Middagen idag blir enkel, siden ingen av oss er veldig lysten på å lage noe stort! Derfor er pizzaen akkurat satt i ovnen, og vi krysser fingrene for at den blir ferdig i en fei! Sulten!!;D

Har den siste tiden innsett at jeg trenger et nytt par ALL STAR sko, denne gangen hvite! Man kan jo bruke hvit til så mangt, og det passer jo igrunn hele året! Er fan av ALL STAR sko, siden de stort sett kan kombineres til alt, og er særlig kule til slitte jeans osv! Et lite must, man bare må ha garderoben! Men jeg har ikke helt klart å bestemme meg for hvilken modell jeg ville ha, før idag. Digger disse ALL STAR skoene i skinn, liker at de er ganske plain, samtidig som de ser veldig bra ut! Da jeg nevnte for min kjære at disse kunne jeg jo kanskje ønske meg til jul, ble han plutselig veldig fornøyd! Tydeligvis noen som er veldig glad for å slippe å anstrenge seg for å finne julegave til meg;D

Men nå er pizzaen klar her, så da blir det endelig middag! Vi blogges etterpå! Så får dere kos dere masse så lenge!
Ha en god fredagskveld!! =)

Elise<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar