nelly3

tirsdag 20. oktober 2009

Tirsdagsmorgen hos Elise



Hei igjen!!

Idag startet dagen tidlig, altfor tidlig! Utrolig nok var jeg overraskende våken, til å være meg, og etter en halvtimes varm dusj var det ingenting å si på humøret lenger! Enda bedre ble det da min supre kjæreste hadde ordnet klart frokost og te til meg! Mmmmm...for en herlig morgen:)
Av sted til skolen. og her sitter jeg nå.. Skal prøve å lære meg MATLAB nå, men fristelsen til å blogge ble for stor;) Senere idag skal jeg hjem en tur, for å gå "modell" på et arrangement hjemme, for butikken jeg jobber i, sjekk http://www.lykkeinorge.no/! Så det gleder jeg meg veldig til!:)

I går morgen bestillte jeg og min kjære oss sydentur til Egypt i Januar! Det hele var meget implusivt, men vi fant et tilbud vi rett og slett ikke kunne si nei til;) Gleder meg!! Det skal bli veldig deilig med litt sol og varme, etter den forholdsvis korte sommeren vi har hatt her i år.. Så teller ned, kun 73 dager igjen, then of we go!;D

Kommer tilbake med dagens outfit seiner, så ønsker jeg dere en flott tirsdag så lenge!!

Adios<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar