nelly3

onsdag 21. oktober 2009

God Kveld!



Nå har jeg endelig fått spist middag og tatt meg en lang dusj! Skulle egentlig vært å spist bursdagsmiddag med noen venninner nå, men formen er ikke helt på topp, så jeg valgte å bli hjemme istedet.. Litt surt, men vi får ta det igjen senere! Uansett, Gratulerer så mye med dagen, Siri!=)



Her ser dere noen bildet fra gårsdagens innkjøp! Fant en kjempe søt strikket vest fra Chill Norway, som jeg bare måtte ha;) Vesten er laget av vanlig ull og angora ull,samt litt bomull, noe som gjør at den er veldig myk og god, samtidig som den kommer til å holde meg varm utover vinteren. Hjertet som som er brodert bakpå ryggen, er det lille ekstra, som for meg gjorde denne vesten super fin!
Den svarte kjolen dere ser, er en kjole fra Cubus. Den er litt rocka med "steiner" på brystet og på lommene. Kjøpte denne fordi jeg har et par skoletter i samme typen, som kommer til å passe perfekt til! Så tror dette blir kult på fest :)

Dessuten fant jeg endelig kjole til Gardeballet igår! Har vært på utkikk etter dette en stund nå, siden Gardeballet kun er om en måned! Skal selvfølgelig ha ballkjole ved middagen, men må jo skifte til festen etterpå ;) Så igår fant jeg altså den perfekte kjole, fra Gestuz, til en veldig grei pris. Kjolen koster 899 kr, men det synes jeg den absolutt er verdt! Kjolen skiller seg litt ut i formen, noe jeg liker, mens den fortsatt er veldig klassisk og kanskje det viktigste, den selges ikke i mengder! Så jeg er ganske sikkert på at jeg slipper å komme i lik kjole som noen andre denne kvelden=)


Håper dere har hatt en flott Onsdag! Nå skal jeg og min kjære straks se Grey`s på Pcèn, siden vi ikke rakk å se det igår! Gleder meg=)

Kos dere videre ikveld alle sammen! Klem fra Elise



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar