nelly3

lørdag 24. oktober 2009

Lørdagskveld!


Hello!!

Idag har det virkelig vært en travel dag, hvor tiden bare har forduftet! Har vært på jobb fra kl 10, og var jeg nødt til å kjøpe bursdagspresang! Fant en kjempe fin singlet og cardigan på CUBUS, som passet perfekt til dagens bursdagsbarn!=)

Nå har jeg akkuratt spist herlig middag, hos svigermor;) Deilig bakt potet med biff snadder!Mmmm..kjempe godt! Til dessert spiste vi bringebær og sjokoladepudding, noe som er min personlige favoritt!! Så nå er jeg både mett og fornøyd!

Videre skal jeg nå skifte og ordne meg litt, for så å dra i bursdag! Dropper trolig cowboy kostymet idag, og ender heller opp med å ha på meg den sorte kjolen jeg kjøpte her om dagen! Gleder meg veldig til ikveld, og håper det blir morsomt!

Dagens outfit er bukser så CUBUS, skoletter fra EUROSKO og tunica fra 365 sunshine.

Ha en kos kveld videre alle sammen:)

Elise<3


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar