nelly3

tirsdag 27. oktober 2009

God Morgen=)

Hei igjen!!

Må si jeg misunner Ida sine gode treningsrutiner! Skulle ønske jeg kunne gått rundt med den samme gode samvittighetten også!! men etter jul så begynner omsider jeg å trene igjen, så det skal bli veldig deilig!!

Nå har jeg endelig kommet meg på skolen, etter å ha ventet lenge på bussen idag! Bussen som egentlig skulle ha kommet 07.45, glimret med sitt fravær, så jeg var pent nødt til å vente til neste buss 08.20! Utrolig irriterende, men takket være det fine været kunne jeg iallefall nyte solen i ansiktet mens jeg ventet! En frisk morgen med andre ord;)

Nå sitter jeg på skolen og har matteøvning. Jeg er ikke ferdig før seint idag, men lover å blogge mer seinere ikveld!=)

Ha en fin dag i det flotte høstværet allesammen! Nyt og vær glad for hver dag vi får med slikt vær! Det er iallefall jeg=)

Elise<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar