nelly3

fredag 30. oktober 2009

Fredag, it is!!!



God morgen alle sammen!

Endelig fredag og fri!;D Synes denne uken har gått ganske fort jeg altså, men ingen ting er jo bedre enn det! Nå sitter jeg og venter på at besøket kommer snart... Skal få i meg litt frokost bare, så er jeg klar til de kommer! Har vasket og tørket støv igår, og ryddet litt idag, så nå er det skinnende rent her!=) Er jo litt gøy at det ser ordentlig ut når man får besøk!
Ellers har jeg fått helt dilla på duftlys om dagen! Synes det er så koselig å brenne lys, samtidig som det lukter herlig i hele leiligheten!=) De små dufttelysen fra IKEA er jo geniale!

Idag er det Halloweenfest på samfunnet, samt konsert med DATAROCK. Har enda ikke fått kjøpt meg billett, men satser på at det er noen flere igjen i døren ikveld!! Jeg og Petter tenkte vi skulle ta turen ut idag, må bare finne ut noe å kle oss ut med! hmm.. Tenkte å bruke noe vi hadde, men har ikke peiling på hva det skulle vært=/ Noen forslag?

Ellers ønsker jeg dere en flott fredag, også blogges vi senere!!

Kramis från Elise




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar