nelly3

torsdag 18. mars 2010

Dagens Outfit

Hei og hopp igjen!

Nå har vi spist deilig kveldmat sammen med svigers her hjemme! Kjempe deilig med nystekte rundstykker og masse godt pålegg:)

Nå er det straks kvelden for meg her, er veldig sliten og trøtt idag, så tror jeg skal kose senga tidlig idag! Imorgen er det opp tidlig for å gjøre litt lekser før det bærer av gårde på brunsj med Ida! Det skal bli kos:) Deretter venter det lunsj med mamma og tante senere på dagen! Før jeg løper av gårde til turntrening med RG-jentene imorgen! Så  gleder meg veldig til morgendagen som blir en fin dag med mange herlige mennesker.

Forresten, funderer på å klippe meg imorgen! Trengs virkelig og jeg har fundert lenge på å klippe lugg nå.. Men vet ikke helt om jeg tørr? Litt skummelt, men håret gror jo ut igjen da, enda det tar veeldig lang tid! Hva syns dere? Lugg eller ikke? =/

Har tydeligvis klart å slette noen av bildene av dagens outfit på kamera, men her kommer noen av de bildene jeg har igjen hvertfall!;)






Dagens Outfit: Smykke,tights og cardigan fra Gina T, kjole fra Cubus og belte fra Black Lily.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar