nelly3

tirsdag 23. mars 2010

Home sweet home!


Hei og hopp!!


Nå er jeg akkuratt tilbake fra siste økt på skolen, og gud hvor deilig det er å komme hjem! Nå skal jeg legge bort alt som har med skole å gjøre for idag, og bare kose meg med "Frustrerte fruer" og " Privat praksis". Lurer på å lage noe snaxs her også, er litt lysten på noe godt.. Hmmm... tror kanskje jeg ender opp med mangosmoothie:) Har nemlig en mango liggende klar her og det virker veldig fristende med en smoothie nå!
Lyst på du også? Her er oppskriften og ingrediensene du trenger:

Ingredienser:     

2 stk mango
3dl syrnet melk med aprikos
3 dl vaniljeyoghurt
1/2 banan
Saften av 1 stk lime
isbiter

Fremgangsmåte:

Del mangoen i to ved å skjære den på langs av den flate steinen i midten av frukten. Fjern steinen og skjær kjøttet i biter. Hell youhurt i blenderen. Deretter tilsetter du mango, banan, limesaft og ca 10 isbiter. 
Kjør blandingen frem til alt er godt blandet. Serveres straks i store glass og nytes alene eller noen som fortjener det ;)


Fortvil ikke dersom du ikke har alle ingrediensene! Jeg bruker vanlig melk og dropper limesaften denne gang, og satser på at det smaker like godt! :)

Men nå skal jeg konvertere over til tvèn her! Ha en flott kveld videre alle sammen! Love E <3









         

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar