nelly3

mandag 15. mars 2010

God morgen!

Heisann=) Nå har jeg kommet meg opp av senga og sitter å koser meg med en kopp tv foran tven. Er fryktelig trøtt idag, så føler at det kommer til å ta en stund før jeg våkner ordentlig. Nå skal jeg straks lage litt omelett og fikse klart til frokost, så jeg og kjæresten kan spise god frokost sammen før han drar til skolen. Petter har midteksamen idag, så da trenger han litt ekstra god frokost vettu;)  Jeg begynner ikke før litt seinere idag, så tenkte å gjøre litt lekser så lenge.

Igår ble det en liten shoppingrunde på H&M, så skal legge ut bilder senere idag! Veldig mye fint og rimelig der altså!:) Har planer om å ta en liten bestilling fra Topshop  senere i måneden også, for de har virkelig mye lekkert der nå! Håper bare på skikkelig vår og varme jeg nå, så jeg snart kan få brukt noe av vårtøyet! Men her i Drøbak skinner hvertfall solen idag, og himmelen er blå, så skal vel ikke klage! Snart smelter nok snøen helt bort, og DA nærmer vi oss virkelig våren!:)



Ha en flott dag alle sammen, og kos dere i det fine været! Vi blogges senere idag! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar