nelly3

torsdag 25. mars 2010

Sjursjøen

Heisann:)

Nå har vi endelig kommet frem til hytta! Veldig deilig å endelig være fremme! Så nå har jeg satt meg godt til rette i sofaen her, og har ikke tenkt til å flytte meg på en stund! Er så utrolig deilig å endelig ha fri! Er som om en stor byrde bare ble løftet av skuldrene mine idag, da vi tok ferie! Enda det blir veldig mye skolearbeid, samt litt jobbing, så kan jeg jo fortsatt sove lenge om mårran!!:)

Imorgen drar vi i slalombakken for å stå på slalom:) og på lørdag blir det langrenn! Så det skal bli gøy! Ellers blir det nok mye godis og spill her oppe! Har kjøpt med partyalias oppover, som jeg har hørt skal være veldig bra! Så glede meg til å prøve det utover!:)

Ha en flott kveld videre alle sammen! Vi blogges imorgen igjen:) stor klem fra Elise:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar