nelly3

tirsdag 30. mars 2010

Tilbake til påskeferie!!

Hei folkens!!

Nå er det jammen meg lenge siden sist dere hørte noe fra meg!:) Var tilbake fra fjellet på søndag kveld, og mandag vanket det jobb! Har hatt en fin og koselig tur på fjellet, tross at det var konstant tåke og ikke særlig bra vær!Men uansett deilig å komme seg en tur bort! Dessuten kommer man jo hjem til påskeferie også, kan det bli bedre? Skal bli herlig med en ukes fri nå altså!! Sove lenge om morgenene og bare kose seg! Og jeg har faktisk hørt rykter om at det vanker et påskeegg på meg i år også, så jeg venter i spenning til påskeaften!;D



 Idag har jeg vært på Nordby og handlet litt, og nå skal jeg gjøre lekser! Fant masse fine kjoler på H&M, men endte kun opp med en! Kjøpte meg endelig en vest fra Gina T som jeg har sett på leeenge, samt et moccaskjørt! Superfornøyd!! Og ikke minst dere, igår ble endelig Lakota skoene mine med meg hjem!! Wohoooo!!! Jeg er så sinnsykt fornøyd med det, elsker virkelig de skoa altså!! De er verdt hver eneste krone!! <3

Men nå er det tilbake til arbeidet her! Legger ut bilder av dagens outfit, samt hva jeg kjøpte idag seinere! Ha en flott påsketirsdag videre!! Love E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar