nelly3

tirsdag 16. mars 2010

Frustrerte!

Hei og hopp alle sammen:)

Nå koser jeg meg i sofaen med en ny episode av Frustrerte fruer og straks Privat praksis. I tillegg har jeg erstattet sukker, med druer idag! Nam nam nam.. For er det noe som faktisk smaker like godt som vanlig godis, er det druer! Når jeg først har begynt å spise, er det nesten umulig å stoppe! ;D


Etter dagens lille tv-kveld er over skal jeg kose meg med å lese nye "Elle"  på sengen før jeg legger meg!:)
 Har vært en herlig vårdag idag, med flott vær ute! Har til og med forstått bittelitt av fysikkoppgavene, og enda det føles rart å si dette, men hva mer kan man ønske seg? ;D thihi... der ser dere, virkelig et bevis på hvor fysikkgeek jeg har blitt!;)

Ha en fin tirsdagskveld videre kjære! Kos dere masse og sov godt når den tid kommer:) kram fra E <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar