nelly3

mandag 15. mars 2010

Skal...skal ikke?



 Hjeeelp!!

På fredag og lørdag var jeg på jobb igjen, og endelig har Lakota-skoene mine kommet!! Men, herlighetene koster 1000kr mer enn hva jeg trodde! Og de var ikke akkuratt billige fra før av heller..=/ Så nå vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre! Har egentlig ikke lyst til å bruke så mye penger på sko, men samtidig så tror jeg dette er noen av de fineste skoene jeg vet om! Praktisk talt elsker de!!! Men er de virkelig verdt å blakke seg helt for?  Hmmm... jeg lever i tvil om dagen, og har en følelse av at dette blir et vanskelig valg!! Hva syns dere? Verdt masse penger eller ikke?

Her kommer også noen bilder fra fredagens outfit! Fredagens Outfit var kjole fra Object, strømper fra Lindex og sko fra Lakota!















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar