nelly3

onsdag 10. mars 2010

Sofakos

Hei og Hopp!!

Nå har jeg endelig fått satt meg ned i sofaen for å slappe av litt! Sliten i kroppen og hodet, etter litt dårlig med søvn inatt, så gleder meg til å få en god natts søvn seinere:)
Har akkuratt stappet i meg et dusin med pannekaker her, så nå er jeg virkelig mett  i magen! Kjempe lenge siden jeg har spist pannekaker nå, så det var skikkelig kos! Nam Nam;)

Nå skal jeg kose meg med å se litt på Farmen her.. Har alltid hatt så lyst til å være med på Farmen, men når man ser hvor mye dumme og rare folk som er med der, så blir jeg helt skremt! Tror jeg hadde klikket totalt på noen av de personene som er der, så hadde nok kanskje ikke blitt så populær;D Hadde nok blitt den som gikk å passet på at alle hjalp til og ingen snek seg unna, ellers... ;P Men det er jo litt gøy for oss her hjemme å se på de da hvertfall:)

Her kommer dagens outfit, og så ønsker jeg dere en fin onsdagskveld videre! Love E <3








Dagens Outfit: Jeans fra object, genser fra Cubus, cardigan fra Floyd, ring fra Bibi og øredobber fra Zusanna G.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar