nelly3

mandag 22. mars 2010

DaGeNs!


Heisann!!

Da var jeg tilbake fra skolen alt, og skal snart avgårde å trene igjen! Tenkte jeg fikk ta bilde av dagens outfit, før jeg hopper i treningstøyet her!
Gruer meg litt til å trene idag, siden jeg virkelig har 0 energi! Er supertrøtt og skikkelig dø i hele kroppen! Satser på at det blir litt mer liv i meg etter treningsøkten hvertfall!:)









Dagens Outfit: Skjorte og tights( ny) fra Gina T, genser fra Cubus, armbånd fra H&M (nye) og smykke(nytt) kjøpt på "Lykke", husker ikke merket;)

Håper dere koser dere i det fine vårværet som er ute! Snart er snøen helt borte her inne, og stadig mer og mer grønt titter frem! Fuglene kvitrer og solen skinner, for en herlig vårdag!:)

Ha en fin dag videre alle sammen, så blogges vi igjen senere idag! Puss och kram fra mej <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar