nelly3

mandag 15. mars 2010

Tjena!

Nå er jeg tilbake fra skolen og trening! Gud , for en treningsøkt det var idag! Var med på "Puls" og endte med å være totalt uslitt etter timen, og er fortsatt helt gelè i beina ;D Merker virkelig at  formen ikke er på topp i det hele tatt, så har nok litt å jobbe med fremover mot bikinisesongen! hehe... Men akkurat nå føles der hvertfall veldig deilig å ta det helt med ro og bare kose seg med å se på Farmen :)

Ble litt dårlig med dagens outfit idag, siden jeg kastet meg i dusjen rett etter at jeg kom hjem fra trening. Men har hvertfall noen få bilder, så legger ut de iallefall;) PSST! Sjekk ut den nye rosa negllakken min fra H&M!! Kul eller hur? Herlig med litt knæsje farge som piffer opp antrekket!








Dagens Outfit: Hårbånd, negllakk og solbriller fra H&M, skinnjakke og tights fra Object, skjerf fra Voice of Europe og sko fra All Star.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar