nelly3

torsdag 18. mars 2010

Retter nesen mot Halden

Heisann folkens!

Jammen, endte jeg ikke med å ta helgen tidlig denne uken også!;D Egentlig var det bare kjæresten som skulle dra hjem idag, men rett før han skulle dra tenkte jeg som så at jeg like godt kunne bli med! Er jo så fryktelig kjedelig å ta toget alene, så da slipper jeg jo det imorgen! Dessuten, kan jeg konsentrere meg om skole stort sett i hele morgen;) tenkte jeg skulle høre med Ida og Linn om de kanskje hadde hatt lyst til å møtes på bryggerhuset å ta en kaffe imorgen også! :) Gleder meg veldig til å se jentene i helga! Synd at ikke Charlotte kunne komme i helga også, men satser på at vi sees i løpet av påska!

Ja, for nå er det jammen ikke lenge til påskeferie dere! Glede meg skikkelig til å bare slappe av og kose meg sammen med herlige mennesker:) en liten fjelltur med familien blir det også, så det skal bli koselig!

Men blogger innom senere ikveld når jeg har kommet hjem! Legger ut dagens outfit da, siden je fortsatt ikke får til å laste opp bilder med iphonen! Hvis noen har noen tips eller forlag, tas det gledelig imot!:)

Ha en strålende fin kveld videre alle sammen! Så snakkes vi senere ikveld! Love E<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar