nelly3

søndag 8. august 2010

Akkurat Nå


I dag har det vært en herlig søndagsmorgn/formiddag. Våknet opp med elsklingen ved siden av meg, noe som hører sjeldenheten til, ettersom han jobber hver dag. Lå å leste i senga, tittet ut på den blå himmelen, og bare nøt livet egentlig. Jeg elsker de små øyeblikkene hvor du bare føler at livet er verdt å leve og at det egentlig ikke kan bli bedre. Dagen har fortsatt like bra, og nå har jeg brukt de siste timene på å sitte å lese under parasollen på verandaen, og drukket te. Perfekt syssel for en sjukling som meg;-) Har forresten et boktips til dere også. Vet ikke hvordan det er med dere, men jeg leser så ekstremt mye på sommeren enn ellers på året! Men uansett, hvis dere ike har lest "Shopaholic"-bøkene, så anbefaler jeg dem. De er så utrolig morsomme og lettleste, og passer perfekt til moteinteresserte jenter som bruker litt for mye tid og penger på shopping. (akkurat som meg!) Jeg har hatt en tendens til å bare lese krim- og speningsbøker, men etter at Elise anbefalte meg å lese disse, så klarer jeg ikke å legge de fra meg:-)
Ellers blir det en stille dag på meg i dag også, ettersom orken er på bunn. Skal til legen i morgen for å få svar på blodprøvene, så gruer meg til det!

Ha en herlig søndag, og nyt siste rest av sommeren<3
Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar