nelly3

torsdag 19. august 2010

Birthday Outfit


Hei!
I dag har dere sikkert fått med dere at jeg har bursdag:-) Har jobbet i dag, og må helt ærlig si at det er litt kjipt å jobbe på bursdagen sin (jeg vet jeg er 8 år!), men Ole-Jørgen hadde klinket til med å stå opp kl 06.00 å lagd frokost og kaffe til meg! Verdens Søteste<3 Fikk også en kjempe fin rosa pulsklokke og roser, så fikk litt bursdagsfølelse allkevel:-)
Nå har vi akkuart vært ute å spist bursdagsmiddag på Bakgården. Utrolig god mat der, og jeg ble temmelig mett kan du si. Hehe.
Nå blir det sofa- og tvkos resten av bursdagen, før det blir feiring i morgen:-)

Outfit: Denimkjole fra H&M (ny), blazer fra Zara, ballerinas fra DinSko, skjerf fra Dixie, veske fra "Lino Venture", klokke fra Regal og sølvøredobber fått av pappa.

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar