nelly3

søndag 8. august 2010

Trend Report








Jeg må si at H&M virkelig har imponert meg med sin høstkolleksjon, og jeg blir virkelig inspirert av å bla hjennom høstkatalogen deres. Her har jeg samlet noen av mine favoritter! Hår og antrekk er like inspirerende og jeg gleder meg til høsten når jeg blar i den:-)

Thights har fort blitt en yndling hos mange, og dakan jeg glede dere med at det er like hot i høst også. Kombiner med volumfylte overdeler for mest mulig kontrast.

Boyfriendjeans er et stikkord i høst, og du bruker disse litt baggy og gjerne slitte jeansene i kombinasjon med feminine heler og sukkersøte overdeler.

Noen ganger blir jeg litt overveldet av mote og trender, slik at jeg helt glemmer at det enkelste ofte er det beste. Hvor fint er det ikke med et par slitte, komfertable jeans sammen med en hvit plain topp!

Shorts skal være like hot i høst som det har vært i sommer. Alt du trenger å gjøre for å ta med deg shortsen din over i sesongskifte, er å kombinere de med et par kule strømpebukser, høye heler eller lårhøye støvletter!

Er du ikke fan av høye heler (eller beina dine, for alle elsker vel høye heler!!), så gå for et par kule ankelstøvletter med wedge-hel i høst. Mye lettere å gå med, men du får alikevel høyden:-)

Love I<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar